..::--- United Vitomirica Crew ---::..

WebSitE haS beeN HaCkeD bY Wampir

Vitomirica is a part of Kosovo!

Greetz to all members of United Vitomirica Crew

Samo je jedan ORIGINAL a svi ostali su kopije -==- We Love Vitomirica

:: www.VitomiricaCafe.com ::



United Vitomirica Crew
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - Woooooooooowwwwwww eto me ponovo :::::DDDD - ... -==- We Love Vitomirica -==-... - Blog.hr

... -==- We Love Vitomirica -==-...

subota, 25.04.2009.

Woooooooooowwwwwww eto me ponovo :::::DDDD

Caaaaaaaooooooooooo Narodeeeeee sta ima sta nema kako smo sta cinimo ??????

hehehehh sto se kaze ko se smije i pava taj dugo zivii hahahhahahahh ma da nisam ja jedan od tih hehehhehehh......

e ovako lutajuci na net i gledajuci mnoge web stranice naisao sam na stranicu iz koju drze neke poglavice iz kraja hehehheheh...
Kako vidim na netu ima mnogo dopbrih i lepis web stranica ali sranje kao ovaj sajt sto je to mi oci nisu gledale niti ce,,,
Ljudi su bili neko vreme na sajtevima administratori pa su poceli ljudi da ih j**u i td i td da ne nastavljam jer bi imao mnogo da kuckam o tome.,
Cilj je u tome sto to drustvo ide na neki nacin kurcenja, foliranja i duvanja ( BEBE SU I DALJE ) tako reci kratko i da se razume..

posto sa svima njima sam bio dobar ostao bi i dalje da nije njihnih zajebancija i kurcenja ljudi su otvorili sajt i uhvatili Boga za muda tako da znaju samo da jedu govna i da se kurce a meni to kurcenje ide na zivce previse tako da nemogu samn om da se guraju i ako su stari ( uvek je to tako bilo da dusmani mesaju nos gde im mesto nije ) hehhehehheh to je to....

E sada cu vam nesto copirat sa njihnog sajta da vidite kako se oni prestavljaju omladini i drustvu oko nas :

Ideja osnivanja stranice:
Nastala politička dešavanja u poslijeratnom periodu na Kosovu od 1999.godine koja je prouzrokovala mnoge nezgodne situacije, nestabilnosti, svađe, internet prepucavanja naših zemljaka Dijaspore i Matice, došli smo (mi navedeni osnivači web portala) do ideje o osnivanju web portala na kojem su dobrodošli svi ljudi dobre volje, spremni na druženje i finu zabavu, razmjenu informacija bilo koje vrste koje će biti od koristi cjelokupnoj našoj zajednici.

Opis stranice:
Stranica je višestrukog karaktera i prvenstveno će biti informativnog, zabavnog, obazovnog, sportskog i kulturnog karaktera.
Posjeduje veoma bogat forum, koji je u samoj razradi i na kojem će biti unošene svježe informacije iz Matice i Dijaspore, kako bi naši zemljaci bili o svim dešavanjima na vrijeme informisani kako putem radio Zavičaja, tako i putem foruma ili same naslovnice web portala!
Stranica je u razvoju i očekujemo uskoro još noviteta!

Vlasništvo stranice:
Ideja osnivanja web portala nas-zavicaj.com nema za cilj vođenje diktatorske politike ili bilo kakve druge diktature od strane administracije.
Vlasnik stranice je svaki registrovan korisnik u učesnik bilo kojeg dijela sajta.


E SADA CU VAM RECI NESTO, OVO DRUSTVO KAKVO JE I STA JE ZNAM DOBRO TAKO DA NE TREBA NIKO DA MI PRIUCA O NJIMA NISTA ;) DOK SMI TREBAS BICES MI DOBAR, KAD MI NE BUDES TREBAO KO TE JEBE NEMA TE VISE.......

- 11:23 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Edited by Wampir - Kontakt Pecanac007@Net.Hr, Wampir@Usa.Com Woooooooooowwwwwww eto me ponovo :::::DDDD - ... -==- We Love Vitomirica -==-... - Blog.hr